Intrebari frecvente-FAQ

General

În ce țări expediați scaune?

Livrare Oriunde. Cand e vorba despre livrarile de la Comenzi-Scaune, oriunde inseamna exact acolo unde vrei tu. Atata vreme cât locația respectivă se afla pe teritoriul României.
Daca doriți ca scaunele livrate de noi sa ajungă in alta țară trebuie sa găsiți un transport economic pe bursa de transport iar plata scaunelor se va face in avans.

Care este minimul de scaune pe care îl pot comanda?

Comanda minima de scaune pe care o puteti comanda este de o bucata. La comanda de accesorii si componente pentru scaune comanda minima este pe set(roti scaune, brate scaun) sau bucata (piston scaun).

Pot returna un scaun?

În cazul în care vă răzgândiți, puteți returna un scaun,  în termen de 10 zile de la livrare pentru o rambursare sau schimb. Dacă un scaun a fost deteriorat sau fabricat la comandă, acesta nu va fi acceptat pentru returnare.

Toate certificatele de garanție, manuale de utilizare, schițe de montaj, alte documente de specialitate ale producătorilor sau magazinului Comenzi-Scaune trebuie returnate integral și în stare bună.

Nu am primit o confirmare a comenzii pentru scaune?

Dacă nu ai primit o confirmare, te rugăm să te asiguri că ai introdus corect adresa de e-mail și să verifici folderul Spam/Junk (este posibil ca e-mailul de confirmare să fi ajuns acolo). În cazul în care problema persistă, contactează-ne prin e-mail, sau la numărul de telefon 0720865728.

Cat costa transportul unui scaun?

16 RON (TVA inclus) pentru scaunele care au fie o dimensiune pe orice latură sub 120 cm sau o greutate maximă cumulată de 15 kg.

Livrarea comenzilor plasate online, efectuându-se prin intermediul unei societăți de curierat, nu poate beneficia de servicii adiționale precum serviciul de montaj.

Pot schimba / anula o comandă pentru un scaun?

În cazul în care efectuați o comandă prin intermediul site-ului, puteți anula comanda în orice moment înainte de încheierea contractului, conform prezenţilor Termeni şi Condiţii.

Cât durează livrarea unui scaun?

Livrarea unui scaun se va efectua în interiorul termenului indicat de vânzător în emailul de acceptare a comenzii, respectiv într-un interval de 2 până la 4 zile lucrătoare, în funcţie de categoria de scaune comandate (de exemplu, cantitate mai mare de scaune voluminoase). Comenzi-Scaune își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale scaunelor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de Comenzi-Scaune care pot include: acțiuni guvernamentale, impedimente de forță majoră, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile, incendii, explozii, inundații, epidemii, greve.

Cum pot vedea scaunele?

Vă rugăm să ne vizitați pe www.comenzi-scaune.ro și să vedeți magazinul nostru virtual online.

Cum pot obține un preț mai bun pentru diferite scaune?

Dacă sunteți înregistrat pe lista noastră de clienți permanenți sau pe una dintre listele noastre de colaboratori, veți primi săptămânal cele mai bune oferte.
La solicitare de ofertă pentru cantitați mai mari se oferă dicount.

Aveți scaune în stoc?

Toate scaunele noastre sunt înregistrate pe site "in stoc" sau "la comanda.

În general stocurile de scaune si mobilier nu se pot actualiza zilnic deoarece depozitele sunt închise sâmbata si duminica.

Cum obțin o ofertă de preț pentru scaune la comandă?

Pentru a afla o ofertă de preț puteți trimite o schită sau o imagine a scaunului dorit, precum si dimensiunile acestuia la adresa de email office@comenzi-scaune.ro sau la numarul de tel.: 0720.865.728

Cum pot cauta un anumit scaun in magazin?

Pentru a cauta un scaun, vă rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceți informatiile căutate, iar daca acestea se regăsesc pe site, vi se va afisa o listă a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridică. Pot cumpăra?

Da, comenzi-scaune.ro onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, vă rugam să introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comandă.

Doresc să obțin informații suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugăm să ne contactați folosind formularul de contact sau numerele de telefon afișate.

Cum pot modifica numărul de bucăţi dintr-un anumit produs în coşul de cumpărături?

Dacă dorești mai multe bucăți dintr-un anumit produs, modifici cantitatea în câmpul aferent acestuia sau folosești butoanele +/-. Dacă vrei să renunți complet la un produs, folosește butonul de stergere sau treci zero în dreptul cantității.

Cât timp este rezervat produsul adăugat în coşul de cumpărături?

Produsele adăugate în coș nu sunt rezervate, așa că este posibil ca până în momentul în care plasezi comanda fermă, unul sau mai multe produse să nu mai fie în stoc. La plasarea comenzii vei primi un e-mail de confirmare. Dacă unul sau mai multe din produsele comandate nu sunt disponibile, te vom contacta telefonic și vei decide cum doreşti să continui cu plasarea comenzii.

Pot să îmi creez o listă de preferinţe pe site-ul comenzi-scaune.ro?

Da, poți folosi butonul "Wishlist" din pagina fiecărui produs.

Comanda a venit incompletă. De ce? Când primesc şi restul produselor?

Este posibil să fie o eroare, aşa că te rugăm să ne contactezi prin e-mail la office@comenzi-scaune.ro sau la numărul de telefon 0720.865.728, să investigăm împreună și să găsim o rezolvare cât mai rapidă a situației.

Achiziții și retururi

Pot obține o mostră de material pentru comanda de scaune?

Dacă vă autentificați sau vă înregistrați la noi, ne puteți trimite o solicitare și vom fi încântați să vă trimitem o monstra din materialul sau pielea selectată. Facem mereu tot posibilul să vă oferim monstre, dimensiuni, esantioane de stofă, deși uneori unele materiale durează mai mult deoarece nu sunt pe stoc sau comenzile pot fi întrerupte de producătorii noștri. În aceste cazuri, vă vom informa imediat prin e-mail.

In pagina de mai jos gasiți materiale, stofe, culori, etc.

https://www.comenzi-scaune.ro/Culori-Materiale-Stofe-Scaune.html

Avem si alte cataloage de monstre cu stofe si materiale pentru diferite produse de mobilier., daca sunteți interesat ne puteți trimite o solicitare.

Cum pot obține informații mai specifice despre scaunul pe care aș dori să îl cumpăr?

În acest caz, va rugăm să ne contactați folosind formularul de contact sau numerele de telefon afișate cu toate informațiile pe care doriți să le obțineți.

Cum îmi pot selecta materialul pentru scaune?

Materialul pentru scaune poate fi selectat din această pagină: Culori și materiale pentru scaune

Pentru alte modele pe care le fabricam la comanda vă trimitem monstrare cu toate materialele pe care le avem pe stoc.

Ce înseamnă codurile materialelor?

Codurile pentru materiale(stofa, lemn, piele, plastic, etc) ne ajuta sa știm mai bine ce culoare doriți. În comanda finala de la fabrica se trece codul pe care dumneavoastră la-ți ales.   Culorile pot suferi ușoare diferendțe de la un lot la altul.

Pot achiziționa dacă locuiesc în afara României?

Daca doriți ca scaunele livrate de noi sa ajungă in alta țară trebuie sa găsiți un transport economic pe bursa de transport iar plata scaunelor se va face in avans.

Scaunul pe care l-am comandat prezintă un defect/ Nu sunt mulţumit de produs. Cum procedez pentru retur?

Poţi returna scaunul sau scaunele pe care nu le mai doreşti urmând paşii şi condiţiile de retur descrise în secţiunea "Returul produselor". Dacă ai întrebări suplimentare, contactează-ne prin e-mail la office@comenzi-scaune.ro sau la numărul de telefon 0720.865.728.

Cum se restituie suma achitată pentru o comandă care a fost returnată?

Dacă ai returnat un scaun, banii îți vor fi restituiți prin virament bancar în maximum 14 zile calendaristice din momentul iniţierii returului,., în condițiile în care scaunul a ajuns la noi în acest interval de 14 zile. În măsura în care Scaunele returnate nu sunt recepţionate în interiorul termenului de 14 zile, Comenzi-Scaune poate amâna rambursarea sumelor până la momentul recepţionării scaunelor, respectiv până are posibilitatea verificării stării acestora. Banii vor fi virați într-un cont bancar în lei. De aceea, este foarte important ca datele completate de tine în formularul de retur să fie corecte. Pentru mai multe detalii consultă secţiunea "Returul produselor".

În cât timp primesc banii înapoi pentru scaunele returnate?

Îți vom restitui banii plătiți pentru scaunele returnate prin virament bancar, în maximum 14 zile calendaristice din momentul iniţierii returului, în condițiile în care scaunele au ajuns la noi în acest interval de 14 zile.

Contul meu, cotații, facturi, prețuri și plăți

În cât timp primesc produsele?

Livrarea se face prin curier rapid în câteava zile lucraătoarce (luni - vineri) de la confirmarea comenzii. Termenul exact este meniţionat pe pagina produselor şi la vizualizarea acestora în categoriile din site. Pentru scaunele la comandă se va fixa o dată aproximativă (ex.zile, E zile, etc) care va fi confirmata telefonic înainte de comandă.

Care este intervalul orar de livrare?

Compania de curierat te va contacta telefonic şi/sau prin SMS și îți va comunica intervalul orar în care îți va livra comanda. Tu poți solicita, în câmpul "Observații", în momentul plasării comenzii, o anumită oră sau interval orar pentru livrare.

Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă într-o anumită zi sau interval orar?

Dacă doreşti ca livrarea să se facă într-o anumită zi sau într-un anumit interval orar, este suficient să ne spui aceste detalii în câmpul "Observaţii", înainte să plasezi comanda. Şi poţi confirma sau modifica aceste informaţii în momentul în care ești contactat de către firma de curierat rapid, prin telefon sau SMS.

Ce opțiuni de plată sunt disponibile?

Plata pentru produsele pe care le-ai comandat se poate face în numerar, curierului, la primirea coletului, sau prin transfer bancar. Pentru mai multe detalii, consultă secţiunea “Modalităţi de plată”

Ce documente trebuie să prezint la livrarea comenzii?

Nu este nevoie să prezinţi niciun document la livrarea comenzii. Dacă ai ales plata ramburs, vei achita contravaloarea comenzii şi vei primi chitanţa de ramburs. Indiferent de modalitatea de plată aleasă, vei fi rugat să semnezi pentru primirea produselor.

Cum pot urmări statusul livrării mele?

Pentru vizualizarea statusului comenzilor tale, este necesar să intri în cont ("Autentificare / Înregistrare "), să apeşi butonul "Contul meu", secțiunea " Informatii personale" și apoi să accesezi "Istoric Comenzi". Dacă doreşti sa urmăreşti trasul comenzii tale, contactează-ne şi îţi putem transmite numarul de AWB al comenzii la curier.

Cum vă contactez?

Aveți 3 opțiuni pentru a ne contacta:

La telefon: 0720.865.728
Prin e-mail: office@comenzi-scaune.ro
Pe Facebook: https://www.facebook.com/comenzi.scaune

Am o problemă să intru în cont?

În cazul în care nu vă puteți accesa contul, vă rugăm să ne sunați la 0720865728 sau să ne trimiteți un e-mail, iar noi vom fi încântați să vă ajutăm să rezolvați orice problemă aveți.

Cum mă înregistrez?

Pentru a-ți crea cont pe comenzi-scaune.ro te rugăm să completezi datele tale personale în secţiunea Autentificare/Înregistrare.

Cum intru în contul meu?

Dacă ai deja un cont pe comenzi-scaune.ro, autentifică-te introducând adresa de e-mail și parola în secţiunea Autentificare/Înregistrare.

Cum îmi recuperez numele de utilizator şi/sau parola?

Numele de utilizator este adresa de e-mail pe care ai folosit-o atunci când ţi-ai creat contul. Dacă ai uitat parola, poţi solicita generarea unei noi parole, apăsând butonul "V-aţi uitat parola?" din secţiunea "Autentificare / Înregistrare ".

Cum îmi schimb parola?

Pentru schimbarea parolei este necesar să intri întâi în cont ("Autentificare / Înregistrare "), să apeși butonul "Contul meu", secțiunea "Informatii personale" și apoi să modifici parola.

Unde regăsesc istoricul comenzilor mele?

Pentru vizualizarea istoricului comenzilor tale, este necesar să intri în cont ("Autentificare / Înregistrare "), să apeşi butonul "Contul meu", secțiunea " Informatii personale" și apoi să accesezi "Istoric Comenzi".

De ce nu primesc e-mailul de confirmare a contului la crearea acestuia?

Dacă nu primești e-mailul de confirmare, te rugăm să te asiguri că ai introdus corect adresa de e-mail și să verifici folderul Spam/Junk (este posibil ca e-mailul de confirmare să fi ajuns acolo). În cazul în care problema persistă, contactează-ne prin e-mail la office@comenzi-scaune.ro sau la numărul de telefon 0720.865.728.

De ce mi se solicită datele personale în procesul de comandă?

Datele personale sunt necesare la procesarea comenzii şi întocmirea facturii fiscale, în cazul în care decizi să plasezi o comandă. Te asigurăm de confidenţialitatea datelor tale.

Unde îmi pot modifica datele personale, după ce mi-am creat contul?

Pentru modificarea datelor personale trebuie să intri în contul tău cu adresa de e-mail și parola ("Autentificare / Înregistrare "), să apeși butonul "Contul meu", secțiunea "Informaţii personale". Este nevoie să introduci o adresă de e-mail activă și un număr de telefon valid, pentru confirmarea comenzii.

Unde pot modifica adresa de livrare?

Pentru modificarea adresei de livrare trebuie să intri în contul tău cu adresa de e-mail și parola ("Autentificare / Înregistrare "), să apeși butonul "Contul meu", secțiunea " Agenda mea de adrese".

Unde pot modifica datele de facturare?

Pentru modificarea adresei de livrare trebuie să intri în contul tău cu adresa de e-mail și parola ("Autentificare / Înregistrare "), și să accesezi "Contul meu", secțiunea " Agenda mea de adrese ".

Transport, livrare și garanție

Cum și unde expediați sau livrați scaunele?

Transport Rapid-Livraăir la ușă: Acest lucru îsemănă că scaunul este livrat la ușă în ambalajul său. Vă rugăm să rețIneiți că transportatorul va solicita semnătura Dvs. la  predarea coletului. Costul pentru livrarea prin Transport Rapid poate fluctua în funație de destinație, greutatea specifică a articolului și valoarea asigurată. Pentru Transport direct de la fabrica, livrarea scaunelor se va face cu un camion dedicat și va trebui sa fiți în locația stabilită atunci când ați transmis și confirmat comanda fermă.

Care este termenul de livrare a scaunelor?

Pentru cumparăturile din magazinul online Comenzi-Scaune sau pentru scaunele in stoc sau cu stoc limitat comandate din magazinul online, termenul standard de livrare este de 2-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii. In pagina de prezentare a oricarui produs iti vom afisa termenul estimat de livrare, imediat dupa informatia despre pret. Acest termen de livrare iți va fi reconfirmat de asemenea telefonic.

Pentru scaunele disponibile la comandă, termenele estimate de livrare afișate in pagina vor putea fi oricând modificate de producători, in funcție de eventualele schimbari ale datelor de lansare.

Atentie:

Este bine să știi insă ca in perioada sarbătorilor de iarnă, a campaniei de Black Friday sau in situații cu caracter extraordinar (precipitații abundente, cai de acces impracticabile, temperaturi extreme etc.), termenul de livrare se poate prelungi pana la 10 zile lucratoare.

Cum procedez dacă nu mi-a fost livrată comanda la timp?

Te rugăm sa ne contactezi prin e-mail la office@comenzi-scaune.ro sau la numărul de telefon 0720865728 şi vom verifica detaliile comenzii.

Cât timp trebuie să aștept livrarea scaunelor?

Scaune pe stoc:va dura aproximativ 2-3 zile lucrătoare.

Livrări prin Fan Courier, Urgent Curier-Cargus, etc: 2-3 zile lucrătoare.
Livrare scaune la comanda in functie de cantitate: între 2 până la 4 săptămâni, în funcție de model si destinația finală.
Scaunele personalizate realizate în Italia: termenul de livrare standard este între 3 până la 5 săptămâni.

Pot schimba sau anula comanda mea de scaune?

După fiecare comandă, veți primi un apel telefonic de la echipa noastră de asistență pentru clienți pentru a discuta toate detaliile comenzii dvs. Aceasta este o șansă pentru dvs. de a modifica comanda. Dacă comanda a fost dată și confirmată nu se mai poate anula.

Îmi pot schimba adresa de livrare?

Adresa dvs. de livrare poate fi modificată până la momentul de plasare a comenzii. Dacă adresa de livrare se schimbă după ce curierul a primit comanda vi se va percepe un cost suplimentar de livrare înainte de a accepta schimbarea adresei de livrare.

Cum procedez dacă doresc ca livrarea sa se facă la o alta adresa decat cea specificată in contul meu de client?

In această situatie, in cadrul procesului de comandă, veți avea optiunea să introduceți informațiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Până unde îmi vor fi aduse scaunele?

Scaunele îți vor fi livrate la adresa menţionată, după care curierul te va contacta. Te rugăm să te asiguri că există căi de acces la adresa de livrare și suficient spațiu pentru primirea scaunelor.
Atenție mare la comanda pentru fotolii cu masaj să verificați dacă ușile de la intrare sunt destul de mari pentru a primi colete cu dimensiunea de 70-80 cm.

Pot plăti suplimentar pentru ca produsele sa îmi fie aduse în casă?

Costul de transport include livrarea până în faţa uşii; nu se poate adăuga un cost suplimentar pentru livrarea în casă.

Intrebari frecvente-FAQ Page

Viziteaza site-ul Comenzi-Scaune.ro pe ShopMania