Intrebari frecvente-FAQ

General

În ce țări expediați scaune?

Livrare Oriunde. Cand e vorba despre livrarile de la Comenzi-Scaune, oriunde inseamna exact acolo unde vrei tu. Atata vreme cât locația respectivă se afla pe teritoriul României.
Daca doriți ca scaunele livrate de noi sa ajungă in alta țară trebuie sa găsiți un transport economic pe bursa de transport iar plata scaunelor se va face in avans.

Care este minimul de scaune pe care îl pot comanda?
Pot returna un scaun?

În cazul în care vă răzgândiți, puteți returna un scaun,  în termen de 10 zile de la livrare pentru o rambursare sau schimb. Dacă un scaun a fost deteriorat sau fabricat la comandă, acesta nu va fi acceptat pentru returnare.

Toate certificatele de garanție, manuale de utilizare, schițe de montaj, alte documente de specialitate ale producătorilor sau magazinului Comenzi-Scaune trebuie returnate integral și în stare bună.

Nu am primit o confirmare a comenzii pentru scaune?
Cat costa transportul unui scaun?
Pot schimba / anula o comandă pentru un scaun?
Cât durează livrarea unui scaun?
Cum pot vedea scaunele?

Vă rugăm să ne vizitați pe www.comenzi-scaune.ro și să vedeți magazinul nostru virtual online.

Cum pot obține un preț mai bun pentru diferite scaune?
Aveți scaune în stoc?

Toate scaunele noastre sunt înregistrate pe site "in stoc" sau "la comanda.

În general stocurile de scaune si mobilier nu se pot actualiza zilnic deoarece depozitele sunt închise sâmbata si duminica.

Cum obțin o ofertă de preț pentru scaune la comandă?

Pentru a afla o ofertă de preț puteți trimite o schită sau o imagine a scaunului dorit, precum si dimensiunile acestuia la adresa de email office@comenzi-scaune.ro sau la numarul de tel.: 0720.865.728

Cum pot cauta un anumit scaun in magazin?

Pentru a cauta un scaun, vă rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceți informatiile căutate, iar daca acestea se regăsesc pe site, vi se va afisa o listă a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridică. Pot cumpăra?

Da, comenzi-scaune.ro onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, vă rugam să introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comandă.

Doresc să obțin informații suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugăm să ne contactați folosind formularul de contact sau numerele de telefon afișate.

Achiziții și retururi

Pot obține o mostră de material pentru comanda de scaune?

Dacă vă autentificați sau vă înregistrați la noi, ne puteți trimite o solicitare și vom fi încântați să vă trimitem o monstra din materialul sau pielea selectată. Facem mereu tot posibilul să vă oferim monstre, dimensiuni, esantioane de stofă, deși uneori unele materiale durează mai mult deoarece nu sunt pe stoc sau comenzile pot fi întrerupte de producătorii noștri. În aceste cazuri, vă vom informa imediat prin e-mail.

In pagina de mai jos gasiți materiale, stofe, culori, etc.

https://www.comenzi-scaune.ro/Culori-Materiale-Stofe-Scaune.html

Avem si alte cataloage de monstre cu stofe si materiale pentru diferite produse de mobilier., daca sunteți interesat ne puteți trimite o solicitare.

Cum pot obține informații mai specifice despre scaunul pe care aș dori să îl cumpăr?
Cum îmi pot selecta materialul pentru scaune?
Ce înseamnă codurile materialelor?
Pot achiziționa dacă locuiesc în afara României?

Daca doriți ca scaunele livrate de noi sa ajungă in alta țară trebuie sa găsiți un transport economic pe bursa de transport iar plata scaunelor se va face in avans.

Contul meu, cotații, facturi, prețuri și plăți

De ce nu pot plăti prin factură scaunele?
Ce este 3D Secure?
Când voi primi rambursarea mea pentru scaune?
Ce opțiuni de plată sunt disponibile?
Pot să am un cod promoțional?
Cum pot deveni afiliat?
Cum vă contactez?

Aveți 3 opțiuni pentru a ne contacta:

La telefon: 0720.865.728
Prin e-mail: office@comenzi-scaune.ro
Pe Facebook: https://www.facebook.com/comenzi.scaune

Am o problemă să intru în cont?

În cazul în care nu vă puteți accesa contul, vă rugăm să ne sunați la 0720865728 sau să ne trimiteți un e-mail, iar noi vom fi încântați să vă ajutăm să rezolvați orice problemă aveți.

Pot plati numerar la livrare scaunele?

Da, se poate plăti numerar la livrare.

Nu este posibil să plătiți numerar la livrare, atunci cand scaunele sunt fabricate la comanda si personalizate.

Pot modifica o comandă lansată?

In cazul in care doriți sa modificați o comanda, vă rugam să ne contactați folosind formularul de contact de pe site sau să ne trimiteți un e-mail pe adresa office@comenzi-scaune.ro. Vă rugăm să precizați ID-ul comenzii, pe care il puteți regasi in e-mail-ul de confirmarea al comenzii sau in sectiunea “Comenzile mele” din contul dvs.

Pot afla informații despre comenzile anterioare?

Puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea “Comenzile mele” din sectiunea “Contul meu”.

Doresc să achizitionez un scaun care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informații despre disponibilitatea scaunului, vă rugăm sa ne contactați folosind formularul de contact de pe site sau numerele de telefon afișate.

Transport, livrare și garanție

Cum și unde expediați sau livrați scaunele?
Care este termenul de livrare a scaunelor?

Pentru cumparăturile din magazinul online Comenzi-Scaune sau pentru scaunele in stoc sau cu stoc limitat comandate din magazinul online, termenul standard de livrare este de 2-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii. In pagina de prezentare a oricarui produs iti vom afisa termenul estimat de livrare, imediat dupa informatia despre pret. Acest termen de livrare iți va fi reconfirmat de asemenea telefonic.

Pentru scaunele disponibile la comandă, termenele estimate de livrare afișate in pagina vor putea fi oricând modificate de producători, in funcție de eventualele schimbari ale datelor de lansare.

Atentie:

Este bine să știi insă ca in perioada sarbătorilor de iarnă, a campaniei de Black Friday sau in situații cu caracter extraordinar (precipitații abundente, cai de acces impracticabile, temperaturi extreme etc.), termenul de livrare se poate prelungi pana la 10 zile lucratoare.

Care sunt termenii și metodele dvs. de plată?
Cât timp trebuie să aștept livrarea scaunelor?

Scaune pe stoc:va dura aproximativ 2-3 zile lucrătoare.

Livrări prin Fan Courier, Urgent Curier-Cargus, etc: 2-3 zile lucrătoare.
Livrare scaune la comanda in functie de cantitate: între 2 până la 4 săptămâni, în funcție de model si destinația finală.
Scaunele personalizate realizate în Italia: termenul de livrare standard este între 3 până la 5 săptămâni.

Pot schimba sau anula comanda mea de scaune?
Îmi pot schimba adresa de livrare?
Cum procedez dacă doresc ca livrarea sa se facă la o alta adresa decat cea specificată in contul meu de client?

In această situatie, in cadrul procesului de comandă, veți avea optiunea să introduceți informațiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Intrebari frecvente-FAQ Page

Viziteaza site-ul Comenzi-Scaune.ro pe ShopMania