Meniu
Cosul tau

Intrebari frecvente - FAQ

General

Livrare Oriunde. Cand e vorba despre livrarile de la Comenzi-Scaune, oriunde inseamna exact acolo unde vrei tu. Atata vreme cât locația respectivă se afla pe teritoriul României.
Daca doriți ca scaunele livrate de noi sa ajungă in alta țară trebuie sa găsiți un transport economic pe bursa de transport iar plata scaunelor se va face in avans.

Comanda minima de scaune pe care o puteti comanda este de o bucata. La comanda de accesorii si componente pentru scaune comanda minima este pe set(roti scaune, brate scaun) sau bucata (piston scaun).

În cazul în care vă răzgândiți, puteți returna un scaun,  în termen de 10 zile de la livrare pentru o rambursare sau schimb. Dacă un scaun a fost deteriorat sau fabricat la comandă, acesta nu va fi acceptat pentru returnare.

Toate certificatele de garanție, manuale de utilizare, schițe de montaj, alte documente de specialitate ale producătorilor sau magazinului Comenzi-Scaune trebuie returnate integral și în stare bună.

Dacă nu ai primit o confirmare, te rugăm să te asiguri că ai introdus corect adresa de e-mail și să verifici folderul Spam/Junk (este posibil ca e-mailul de confirmare să fi ajuns acolo). În cazul în care problema persistă, contactează-ne prin e-mail, sau la numărul de telefon 0720865728.

16 RON (TVA inclus) pentru scaunele care au fie o dimensiune pe orice latură sub 120 cm sau o greutate maximă cumulată de 15 kg.

Livrarea comenzilor plasate online, efectuându-se prin intermediul unei societăți de curierat, nu poate beneficia de servicii adiționale precum serviciul de montaj.

În cazul în care efectuați o comandă prin intermediul site-ului, puteți anula comanda în orice moment înainte de încheierea contractului, conform prezenţilor Termeni şi Condiţii.

Livrarea unui scaun se va efectua în interiorul termenului indicat de vânzător în emailul de acceptare a comenzii, respectiv într-un interval de 2 până la 4 zile lucrătoare, în funcţie de categoria de scaune comandate (de exemplu, cantitate mai mare de scaune voluminoase). Comenzi-Scaune își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale scaunelor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de Comenzi-Scaune care pot include: acțiuni guvernamentale, impedimente de forță majoră, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile, incendii, explozii, inundații, epidemii, greve.

Vă rugăm să ne vizitați pe www.comenzi-scaune.ro și să vedeți magazinul nostru virtual online.

Dacă sunteți înregistrat pe lista noastră de clienți permanenți sau pe una dintre listele noastre de colaboratori, veți primi săptămânal cele mai bune oferte.
La solicitare de ofertă pentru cantitați mai mari se oferă dicount.

Toate scaunele noastre sunt înregistrate pe site "in stoc" sau "la comanda.

În general stocurile de scaune si mobilier nu se pot actualiza zilnic deoarece depozitele sunt închise sâmbata si duminica.

Pentru a afla o ofertă de preț puteți trimite o schită sau o imagine a scaunului dorit, precum si dimensiunile acestuia la adresa de email [email protected] sau la numarul de tel.: 0720.865.728

Pentru a cauta un scaun, vă rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceți informatiile căutate, iar daca acestea se regăsesc pe site, vi se va afisa o listă a rezultatelor compatibile.

Da, comenzi-scaune.ro onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, vă rugam să introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comandă.

In acest caz, va rugăm să ne contactați folosind formularul de contact sau numerele de telefon afișate.

Dacă dorești mai multe bucăți dintr-un anumit produs, modifici cantitatea în câmpul aferent acestuia sau folosești butoanele +/-. Dacă vrei să renunți complet la un produs, folosește butonul de stergere sau treci zero în dreptul cantității.

Produsele adăugate în coș nu sunt rezervate, așa că este posibil ca până în momentul în care plasezi comanda fermă, unul sau mai multe produse să nu mai fie în stoc. La plasarea comenzii vei primi un e-mail de confirmare. Dacă unul sau mai multe din produsele comandate nu sunt disponibile, te vom contacta telefonic și vei decide cum doreşti să continui cu plasarea comenzii.

Da, poți folosi butonul "Wishlist" din pagina fiecărui produs.

Este posibil să fie o eroare, aşa că te rugăm să ne contactezi prin e-mail la [email protected] sau la numărul de telefon 0720.865.728, să investigăm împreună și să găsim o rezolvare cât mai rapidă a situației.

În primul rând, luând în considerare stilul „convențional” al scaunului de birou, există o serie de lucruri pe care ar trebui să le aibă un scaun ergonomic, inclusiv:

Înălțimea scaunului. Înălțimea scaunului de birou trebuie să fie ușor de reglat. O manetă de reglare pneumatică este cea mai simplă modalitate de a face acest lucru. O înălțime a scaunului care variază între 16 și 21 de centimetri de podea ar trebui să funcționeze pentru majoritatea oamenilor. Acest lucru permite utilizatorului să aibă picioarele plate pe podea, cu coapsele orizontale și brațele chiar și cu înălțimea biroului.

Lățimea și adâncimea scaunului. Scaunul trebuie să aibă o lățime și o adâncime suficientă pentru a susține confortabil orice utilizator. De obicei 43-50 cm lățime este standard. Adâncimea (din față către spatele scaunului) trebuie să fie suficientă pentru ca utilizatorul să poată sta cu spatele la spătarul scaunului de birou ergonomic, lăsând aproximativ 2 - 4 centimetri între spatele genunchilor și scaunul. a scaunului. Înclinarea înainte sau înapoi a scaunului trebuie să fie reglabilă.

Suport lombar. Este foarte important sprijinul inferior al spatelui pe un scaun ergonomic. Coloana vertebrală lombară are o curbă lăuntrică, iar ședința îndelungată fără sprijin pentru această curbă tinde să conducă la netezire (care aplatizează curba naturală) și încordează structurile coloanei vertebrale inferioare. Un scaun ergonomic ar trebui să aibă o reglare lombară (atât în ​​înălțime cât și adâncime), astfel încât fiecare utilizator să poată obține o potrivire corespunzătoare pentru a susține curba interioară a spatelui inferior.

Spătar. Spătarul unui scaun de birou ergonomic trebuie să aibă o lățime de 12 până la 19 centimetri. Dacă spătarul este separat de scaun, acesta trebuie să fie reglabil în înălțime și unghi. Ar trebui să poată susține curba naturală a coloanei vertebrale, cu o atenție deosebită acordată sprijinului adecvat al regiunii lombare. Dacă scaunul de birou are șezutul și spătarul împreună ca o singură piesă, spătarul trebuie să fie reglabil în unghiuri înainte și spate, cu un mecanism de blocare pentru a-l asigura să nu se întoarcă prea mult înapoi după ce utilizatorul a stabilit unghiul corespunzător.

Material scaun. Materialul de pe scaunul și spătarul scaunului de birou ar trebui să aibă o umplere suficientă pentru a fi confortabil pentru a sta pe perioade îndelungate de timp. A avea o țesătură care respiră este de preferat unei suprafețe mai dure.

Cotiere. Cotierele de birou trebuie să fie reglabile. Acestea ar trebui să permită brațelor utilizatorului să se odihnească confortabil și umerii să fie relaxați. Coatele și brațele inferioare ar trebui să se sprijine ușor, iar antebrațul nu trebuie să fie pe cotiera în timp ce tastați.

Pivotant. Orice scaun convențional sau scaun ergonomic ar trebui să se rotească cu ușurință, astfel încât utilizatorul să poată ajunge la diferite zone ale biroului său fără a se încorda.

Scaune de birou ergonomice

Cel mai bun scaun de birou depinde cu siguranță de preferințele personale și de ceea ce vi se pare cel mai confortabil. Acestea fiind spuse, există o mulțime de opțiuni in functie de preț.
Niciodată nu ar trebui să faci compromisuri cu sănătatea ta și să-ți lași sănătatea în mâinile riscante ale firmei unde lucrezi. Dacă suferiți de dureri de spate, trebuie să cumpărați cel mai bun scaun de birou și să îl considerați ca o investiție în sănătatea dvs. pe termen lung. Sănătatea ta este în mâinile tale.

Alege scaunul:

-Scaunul are brațele curbate, care oferă un sprijin flexibil pentru brațe
-Scaunul are inălțimea este reglabilă, iar roțile fac ușoară deplasarea.
-Scaunul are un sezut moale, suficient de rezistent pentru a vă asigura că orele lungi pe care le petreceți la birou vor fi confortabile.
-Scaunul are o înălțime reglabilă.
-Scaunul se rotește la 360 de grade.
-Scaunul este prevăzut cu tetieră și spătar cu braț reglabil.

Sperăm că informațiile menționate mai sus te-au ajutat să selectezi scaunul potrivit pentru tine și pentru nevoile celor dragi. Dacă aveți probleme cu scaunul de acasă sau de birou de mult timp, nu ezitați să îl înlocuiți. De asemenea, există câteva sfaturi importante pe care trebuie să le ții cont pentru a avea grijă de tine și de spatele tău. Amintiți-vă întotdeauna, dacă este posibil, ridicați-vă de pe scaun după fiecare oră și plimbați-vă timp de cinci minute.

Achiziții și retururi

Dacă vă autentificați sau vă înregistrați la noi, ne puteți trimite o solicitare și vom fi încântați să vă trimitem o monstra din materialul sau pielea selectată. Facem mereu tot posibilul să vă oferim monstre, dimensiuni, esantioane de stofă, deși uneori unele materiale durează mai mult deoarece nu sunt pe stoc sau comenzile pot fi întrerupte de producătorii noștri. În aceste cazuri, vă vom informa imediat prin e-mail.

In pagina de mai jos gasiți materiale, stofe, culori, etc.

https://www.comenzi-scaune.ro/culori-tesaturi.html

Avem si alte cataloage de monstre cu stofe si materiale pentru diferite produse de mobilier., daca sunteți interesat ne puteți trimite o solicitare.

În acest caz, va rugăm să ne contactați folosind formularul de contact sau numerele de telefon afișate cu toate informațiile pe care doriți să le obțineți.

Materialul pentru scaune poate fi selectat din această pagină: Culori și materiale pentru scaune

Pentru alte modele pe care le fabricam la comanda vă trimitem monstrare cu toate materialele pe care le avem pe stoc.

Codurile pentru materiale(stofa, lemn, piele, plastic, etc) ne ajuta sa știm mai bine ce culoare doriți. În comanda finala de la fabrica se trece codul pe care dumneavoastră la-ți ales.   Culorile pot suferi ușoare diferendțe de la un lot la altul.

Daca doriți ca scaunele livrate de noi sa ajungă in alta țară trebuie sa găsiți un transport economic pe bursa de transport iar plata scaunelor se va face in avans.

Poţi returna scaunul sau scaunele pe care nu le mai doreşti urmând paşii şi condiţiile de retur descrise în secţiunea "Returul produselor". Dacă ai întrebări suplimentare, contactează-ne prin e-mail la [email protected] sau la numărul de telefon 0720.865.728.

Dacă ai returnat un scaun, banii îți vor fi restituiți prin virament bancar în maximum 14 zile calendaristice din momentul iniţierii returului,., în condițiile în care scaunul a ajuns la noi în acest interval de 14 zile. În măsura în care Scaunele returnate nu sunt recepţionate în interiorul termenului de 14 zile, Comenzi-Scaune poate amâna rambursarea sumelor până la momentul recepţionării scaunelor, respectiv până are posibilitatea verificării stării acestora. Banii vor fi virați într-un cont bancar în lei. De aceea, este foarte important ca datele completate de tine în formularul de retur să fie corecte. Pentru mai multe detalii consultă secţiunea "Returul produselor".

Îți vom restitui banii plătiți pentru scaunele returnate prin virament bancar, în maximum 14 zile calendaristice din momentul iniţierii returului, în condițiile în care scaunele au ajuns la noi în acest interval de 14 zile.

Contul meu, cotații, facturi, prețuri și plăți

Livrarea se face prin curier rapid în câteava zile lucraătoarce (luni - vineri) de la confirmarea comenzii. Termenul exact este meniţionat pe pagina produselor şi la vizualizarea acestora în categoriile din site. Pentru scaunele la comandă se va fixa o dată aproximativă (ex.zile, E zile, etc) care va fi confirmata telefonic înainte de comandă.

Compania de curierat te va contacta telefonic şi/sau prin SMS și îți va comunica intervalul orar în care îți va livra comanda. Tu poți solicita, în câmpul "Observații", în momentul plasării comenzii, o anumită oră sau interval orar pentru livrare.

Dacă doreşti ca livrarea să se facă într-o anumită zi sau într-un anumit interval orar, este suficient să ne spui aceste detalii în câmpul "Observaţii", înainte să plasezi comanda. Şi poţi confirma sau modifica aceste informaţii în momentul în care ești contactat de către firma de curierat rapid, prin telefon sau SMS.

Plata pentru produsele pe care le-ai comandat se poate face în numerar, curierului, la primirea coletului, sau prin transfer bancar. Pentru mai multe detalii, consultă secţiunea “Modalităţi de plată”

Nu este nevoie să prezinţi niciun document la livrarea comenzii. Dacă ai ales plata ramburs, vei achita contravaloarea comenzii şi vei primi chitanţa de ramburs. Indiferent de modalitatea de plată aleasă, vei fi rugat să semnezi pentru primirea produselor.

Pentru vizualizarea statusului comenzilor tale, este necesar să intri în cont ("Autentificare / Înregistrare "), să apeşi butonul "Contul meu", secțiunea " Informatii personale" și apoi să accesezi "Istoric Comenzi". Dacă doreşti sa urmăreşti trasul comenzii tale, contactează-ne şi îţi putem transmite numarul de AWB al comenzii la curier.

Aveți 3 opțiuni pentru a ne contacta:

La telefon: 0720.865.728
Prin e-mail: [email protected]
Pe Facebook: https://www.facebook.com/comenzi.scaune

În cazul în care nu vă puteți accesa contul, vă rugăm să ne sunați la 0720865728 sau să ne trimiteți un e-mail, iar noi vom fi încântați să vă ajutăm să rezolvați orice problemă aveți.

Pentru a-ți crea cont pe comenzi-scaune.ro te rugăm să completezi datele tale personale în secţiunea Autentificare/Înregistrare.

Dacă ai deja un cont pe comenzi-scaune.ro, autentifică-te introducând adresa de e-mail și parola în secţiunea Autentificare/Înregistrare.

Numele de utilizator este adresa de e-mail pe care ai folosit-o atunci când ţi-ai creat contul. Dacă ai uitat parola, poţi solicita generarea unei noi parole, apăsând butonul "V-aţi uitat parola?" din secţiunea "Autentificare / Înregistrare ".

Pentru schimbarea parolei este necesar să intri întâi în cont ("Autentificare / Înregistrare "), să apeși butonul "Contul meu", secțiunea "Informatii personale" și apoi să modifici parola.

Pentru vizualizarea istoricului comenzilor tale, este necesar să intri în cont ("Autentificare / Înregistrare "), să apeşi butonul "Contul meu", secțiunea " Informatii personale" și apoi să accesezi "Istoric Comenzi".

Dacă nu primești e-mailul de confirmare, te rugăm să te asiguri că ai introdus corect adresa de e-mail și să verifici folderul Spam/Junk (este posibil ca e-mailul de confirmare să fi ajuns acolo). În cazul în care problema persistă, contactează-ne prin e-mail la [email protected] sau la numărul de telefon 0720.865.728.

Datele personale sunt necesare la procesarea comenzii şi întocmirea facturii fiscale, în cazul în care decizi să plasezi o comandă. Te asigurăm de confidenţialitatea datelor tale.

Pentru modificarea datelor personale trebuie să intri în contul tău cu adresa de e-mail și parola ("Autentificare / Înregistrare "), să apeși butonul "Contul meu", secțiunea "Informaţii personale". Este nevoie să introduci o adresă de e-mail activă și un număr de telefon valid, pentru confirmarea comenzii.

Pentru modificarea adresei de livrare trebuie să intri în contul tău cu adresa de e-mail și parola ("Autentificare / Înregistrare "), să apeși butonul "Contul meu", secțiunea " Agenda mea de adrese".

Pentru modificarea adresei de livrare trebuie să intri în contul tău cu adresa de e-mail și parola ("Autentificare / Înregistrare "), și să accesezi "Contul meu", secțiunea " Agenda mea de adrese ".

Din păcate, în acest moment nu este disponibilă opțiunea plată în rate decat pentru categoria Fotolii de masaj.

IBAN: Fiecare cont curent are un număr unic de identificare, format din 24 de caractere. Acesta este denumit cod IBAN (International Bank Account Number), el fiind recunoscut la nivel internațional.

Codul IBAN este introdus pentru a facilita efectuarea plăților interbancare. El permite identificarea beneficiarului plății, chiar daca plătitorul nu specifică niciun alt detaliu cu privire la contul unde trebuie să ajungă banii.

Primele doua caractere ale codului IBAN reprezintă indicativul țării. Pentru România, codul IBAN începe întotdeauna cu RO. Urmează două cifre generate după un algoritm special si indicativul băncii la care este deschis contul (4 caractere) și o serie de alte 16 cifre si litere generate de un algoritm special.

Nu trebuie însă confundat codul IBAN cu numărul de cont, atribuit intern de bancă. Acest număr de cont este recunoscut doar de către sistemul informatic al băncii respective și nu se utilizeaza de client pentru a face plăți sau încasări.

Codul SWIFT: Codul SWIFT este format din 8 sau 11 caractere. Primele patru îți indică numele băncii, următoarele două reprezintă codul internațional al țării, în timp ce ultimele două îți arată codul localității. În cazul în care codul are 11 caractere, ultimele dintre acestea reprezintă o anumită sucursală a băncii.

De asemenea, acesta este sistemul care este utilizat pentru transferurile internaționale în valută. Codul SWIFT este cel care face procesul de transfer al banilor foarte rapid și eficient. În cazul în care vrei să afli care este codul tău SWIFT, de obicei, acesta se află în declarația băncii sau pe internet. În caz contrar, banca ta îți poate furniza codul SWIFT.

Codul BIC: Codul BIC este prescurtarea de la Bank Identifier Code. Acesta este format din primele 4 caractere ale codului SWIFT.

Transport, livrare și garanție

Transport Rapid-Livrare la ușă: Acest lucru îsemănă că scaunul este livrat la ușă în ambalajul său. Vă rugăm să rețineiți că transportatorul va solicita semnătura Dvs. la  predarea coletului. Costul pentru livrarea prin Transport Rapid poate fluctua în funație de destinație, greutatea specifică a articolului și valoarea asigurată. Pentru Transport direct de la fabrica, livrarea scaunelor se va face cu un camion dedicat și va trebui sa fiți în locația stabilită atunci când ați transmis și confirmat comanda fermă.

Pentru cumparăturile din magazinul online Comenzi-Scaune sau pentru scaunele in stoc sau cu stoc limitat comandate din magazinul online, termenul standard de livrare este de 2-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii. In pagina de prezentare a oricarui produs iti vom afisa termenul estimat de livrare, imediat dupa informatia despre pret. Acest termen de livrare iți va fi reconfirmat de asemenea telefonic.

Pentru scaunele disponibile la comandă, termenele estimate de livrare afișate in pagina vor putea fi oricând modificate de producători, in funcție de eventualele schimbari ale datelor de lansare.

Atentie:

Este bine să știi insă ca in perioada sarbătorilor de iarnă, a campaniei de Black Friday sau in situații cu caracter extraordinar (precipitații abundente, cai de acces impracticabile, temperaturi extreme etc.), termenul de livrare se poate prelungi pana la 10 zile lucratoare.

Te rugăm sa ne contactezi prin e-mail la [email protected] sau la numărul de telefon 0720865728 şi vom verifica detaliile comenzii.

Scaune pe stoc:va dura aproximativ 2-3 zile lucrătoare.

Livrări prin Fan Courier, Urgent Curier-Cargus, etc: 2-3 zile lucrătoare.
Livrare scaune la comanda in functie de cantitate: între 2 până la 4 săptămâni, în funcție de model si destinația finală.
Scaunele personalizate realizate în Italia: termenul de livrare standard este între 3 până la 5 săptămâni.

După fiecare comandă, veți primi un apel telefonic de la echipa noastră de asistență pentru clienți pentru a discuta toate detaliile comenzii dvs. Aceasta este o șansă pentru dvs. de a modifica comanda. Dacă comanda a fost dată și confirmată nu se mai poate anula.

Adresa dvs. de livrare poate fi modificată până la momentul de plasare a comenzii. Dacă adresa de livrare se schimbă după ce curierul a primit comanda vi se va percepe un cost suplimentar de livrare înainte de a accepta schimbarea adresei de livrare.

In această situatie, in cadrul procesului de comandă, veți avea optiunea să introduceți informațiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Scaunele îți vor fi livrate la adresa menţionată, după care curierul te va contacta. Te rugăm să te asiguri că există căi de acces la adresa de livrare și suficient spațiu pentru primirea scaunelor.
Atenție mare la comanda pentru fotolii cu masaj să verificați dacă ușile de la intrare sunt destul de mari pentru a primi colete cu dimensiunea de 70-80 cm.

Costul de transport include livrarea până în faţa uşii; nu se poate adăuga un cost suplimentar pentru livrarea în casă.

IN STOC FURNIZOR: produsul se află în depozitul furnizorului conform ofertei transmise de catre acesta și se poate ridica sau livra după verificarea si confirmarea stocului la furnizor. Avand in vedere ca actualizarea stocurilor aflate la furnizor nu este facuta intr-un interval care sa permita o informare exacta, pot aparea cazuri in care un produs afisat in stoc furnizor sa nu mai se afle de fapt pe stoc. De asemenea, exista posibilitatea ca aceste produse sa poata fi aduse doar pe comanda speciala, cu termene de livrare de la 2 zile la 60 de zile. Informația fiind preluată de la furnizor, nu ne asumăm responsabilitatea dacă produsul respectiv nu se află în stocul acestuia.

Garantia se acorda in conformitate cu legile romane in vigoare la data cumpararii.

Termenul de garantie curge de la data intrarii bunului respectiv in posesia cumparatorului si este de 24 de luni pentru persoanele fizice si 12 luni pentru persoanele juridice. Produsele resigilate beneficeaza de o garantie de 12 luni. Va recomandam sa verificati completarea certificatul de garantie la locul achizitiei produsului din magazine, iar in cazul achizitiilor online sa pastrati dovada de livrare de la curierat.

Va rugam sa verificati daca ati primit produsul nedeteriorat. Daca descoperiti defecte de fabricatie, va rugam sa ne contactati imediat. Este important sa procedati astfel inainte de a incepe montarea produsului.

Persoane fizice: Mobilierul confectionat din PAL sau MDF beneficiaza de garantie 2 ani, in situatia respectarii conditiilor de transport, manipulare, depozitare si exploatare. Termenul de garantie incepe de la data vanzarii produsului.

Persoane juridice: Mobilierul confectionat din PAL sau MDF beneficiaza de garantie 1 an, in situatia respectarii conditiilor de transport, manipulare, depozitare si exploatare. Termenul de garantie incepe de la data vanzarii produsului.

- Neprezentarea facturii/chitantei/bonului fiscal impreuna cu certificatul de garantie semnat.

- Neprezentarea produsului in ambalajul original impreuna cu accesoriile acestuia.

- Nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de transport/manipulare/depozitare/instalare.

- Incredintarea produsului spre a fi remediat de alte firme/persoane nerecunoscute de vanzator.

- Desigilarea, montarea produsului de catre persoane necalificate/neautorizate*

Comenzile care nu sunt cutii intregi (exemplu: un scaun dintr-o cutie de doua sau patru scaune), se va aplica o taxa de manipulare si reambalare de 20 lei (tva inclusa) per scaun comandat.


 

Reparatii-Montaj scaune-banci

Montaj si prezentare bănci metalice cu 3 locuri - Aici

Bancile si scaunele Nexus pot fi montate foarte usor daca urmariti filmul din descrierea produselor. Urmariti filmul din partea de jos  din acest link: https://www.comenzi-scaune.ro/banci-metalice-nexus-pentru-vizitatori-si-zone-de-asteptare.html

Intrebari generale despre scaune

Scaunele ergonomice au, de obicei, caracteristici reglabile pentru înălțimea și adâncimea scaunului, suportul lombar al spătarului și înălțimea și unghiul cotierei.

În mod normal, scaunele neergonomice nu oferă la fel de multe piese mobile. De obicei scaunele neergonomice oferă doar reglabilitate pe înălțime.

Un scaun ergonomic este o condiție pentru biroul dvs. Pentru a evita problemele cu spatele, scaunele ergonomice oferă o gama largă de opțiuni pentru reglare individuală și vă permite o ședere flexibilă.

Acest lucru îi face pe oameni mult mai confortabili.

Evită problemele de spate și mecanismele sofisticate ale scaunelor oferă o gamă largă de opțiuni de reglare care permit fiecărui scaun să fie reglat individual și să permită o ședere flexibilă. Acest lucru îi face pe oameni mai confortabili.

Pur și simplu nu puteți trece cu vederea un scaun ergonomic de birou în contextul de astăzi, deoarece în epoca post-COVID-19 suntem cu toții limitați la casele noastre.

Biroul s-a mutat acasă și acest „lucru de acasă” va fi în cele din urmă tendința. Va trebui să vă ocupați de limitările de acasă în ceea ce privește conversia casei în birou.

Orice scaun care se pretinde a fi ergonomic ar trebui să fie proiectat pentru eficiență și confort în mediul de lucru.

„Scaunul ergonomic bun” este, prin urmare, un design bun al unui scaun pentru a îmbunătăți:

  • Eficienţă
  • Confort

În raport cu mediul de lucru sau condițiile climatice generale.

Cât de bun este designul scaunului proporțional cu ajustabilitatea acestuia în:

1.Înălțimea scaunului de la sol

2.Înălțimea cotierei de la nivelul scaunului

3.Spătar

4.Gât și tetieră

5.Pivotarea (adică capacitatea de a se roti pe un pivot) a scaunului.

6.Înclinarea (adică cât de ușor se înclină înapoi) a spătarului, gâtului și tetierii.

Contribuie la niveluri mai ridicate de ajustare a acestor șase domenii.

1.Stând confortabil și reducerea oboselii spatelui, genunchilor și picioarelor.

2.Reducerea oboselii brațelor și sprijinirea coatelor (dacă este necesar).

3.Durere lombară redusă.

4.Dureri de gât reduse și dureri de cap.

5.Mobilitate sporită pentru mișcări mici, prevenind întinderi inutile pentru a ajunge la orice lucru în afara brațelor normale și capabil să se răsucească și să se întoarcă.

6.Ușurarea așezării într-o singură poziție și permite întinderea fără a se ridica de pe scaun

Scaunele ergonomice au ca scop să vă ajute să mențineți o postură corectă , în unele cazuri chiar vă determină să vă corectați postura, făcându-vă inconfortabil și obligându-vă să vă reajustați.

Aceste minuni ale designului au, de asemenea, grijă de aspecte precum transpirația și asigură confortabilitate pentru ședința pe tot parcursul zilei, cu mai puține pauze.

Permite persoanelor cu diferite caracteristici fizice să stea confortabil.

Confortul și corectarea posturii, odată asigurate, reflectă eficiența performanței individului în ceea ce face el sau ea.

Dacă sunteți programator cu normă întreagă, iată ce vă recomand:

  1. Găsiți un scaun cu spătar care să vă susțină coloana lombară. Zona de pe spătar care se curbează spre dvs. ar trebui să ofere o presiune de susținere la curba inferioară a coloanei vertebrale (este vorba despre linia centurii pentru o femeie sau un centimetru sau doi deasupra liniei centurii pentru un bărbat). Reglați scaunul scaunului astfel încât coapsele să fie aproape paralele cu podeaua. Asigurați-vă că știți cum să înclinați spătarul. Scoateți cotierele sau puneți-le în poziția cea mai joasă. Acum ... ai o postură sănătoasă.
  2. Apoi, găsiți o modalitate de a vă ridica laptopul (sau tastatura și monitorul). Există multe opțiuni disponibile în comerț și unii angajatori încep să le ofere. Cu toate acestea, am folosit cutii de hârtie pentru imprimantă. Localizați tastatura la înălțimea cotului sau puțin mai jos. Localizați partea de sus a ecranului la nivelul ochilor și la> 18 ″ de ochi. Acum ... ai o postură sănătoasă în picioare.

Asigurați-vă că vă deplasați pe tot parcursul zilei. Dacă trebuie, setați un cronometru de 20 de minute pentru a vă reaminti să vă schimbați postura. Construind mișcarea în ziua ta, vei reduce dramatic durerile musculo-scheletice obișnuite și oboseala generală. Va dura puțin timp pentru a vă obișnui să vă deplasați, dar merită.

Amintiți-vă: următoarea postură este cea mai bună postură!

Alegerea scaunului de birou potrivit vă poate îmbunătăți confortul, sănătatea și productivitatea generală.

Există câteva lucruri de luat în considerare dacă doriți unul care să ajute în mod specific durerile de spate. Prima dvs. alegere ar trebui să fie sprijinul spatelui. Un scaun de birou de calitate ar trebui să includă suport lombar, precum și o pernă sau un contur care să vă ajute să vă așezați drept și să atenuați presiunea asupra spatelui. În al doilea rând, scaunele de birou nu sunt un articol unic, deci este important să găsiți unul care să ofere funcții reglabile, cum ar fi înălțimea scaunului, unghiul de sprijin al spătarului și cotierele.

Materialul scaunului este o altă caracteristică de luat în considerare. Majoritatea scaunelor de birou de înaltă calitate oferă un spătar reglabil cu plasă, piele, stofă, dar perna scaunului și tetiera (dacă este cazul) ar trebui să ofere, de asemenea, suficient sprijin pentru a promova o postură adecvată.

Ce preț au scaunele de birou? Puteți găsi scaune de birou sub 400 RON și mult peste 1.000 RON. Punctul pentru calitate și preț pare să atingă între 200 și 300 de RON, deși există multe excepții de la regulă. Cele mai bune scaune de birou încep în jur de 650 RON. Citiți mai departe pe blog selecția noastră de cele mai bune scaune de birou pentru dureri de spate și spuneți adio durerii odată pentru totdeauna.

Totul depinde de ceea ce căutați. Este probabil cea mai bună investiție pe care o veți face în acest an, chiar și pe termen lung. Din cauza pandemiei, cred că cumpărarea unui scaun frumos și de înaltă calitate este esențială.

Nu ne putem sacrifica sănătatea în aceste vremuri grele, iar scaunul ergonomic pentru birou vă poate schimba cu adevărat experiența de lucru.

Cred că este înțelept să investești într-un scaun ergonomic și să fii atent și la ergonomia ta.

Scaunele ergonomice au un singur minus, și anume acela ca nu fac masaj. Cu toate acestea, asigura corpului o pozitie corecta si ajuta la pastrarea unui tonus ridicat, astfel incat sunt alegerea ideală și acasș, si la birou.

Caută aici mai multe scaune ergonomice.

Chiar dacă scaunul se numește ergonomic, directorial sau pur și simplu scaun de birou, fiecare model este special construit și se poate ajusta pentru a se potrivi unei anumite persoane.

Gândește-te ce nevoi ai, pentru a decide de câte funcții ale scaunului ai nevoie, adică cât de ergonomic să fie pentru tine.

Cele 7 criterii sunt:

  1. Ajustarea spătarului.
  2. Sprijinul corect pentru șezut: dimensiuni, înălțime, înclinare.
  3. Sprijin pentru zona lombară: susținerea curburii naturale.
  4. Suport pentru zona toracică: spătar ajustabil.
  5. Suport pentru gât și cap: tetiera.
  6. Sprijinul pentru brațe: cotierele.
  7. Raport calitate preț.

Scaunele de birou sunt extrem de diverse și te pot sprijini în munca ta extrem de mult, la propriu. La fel ca și elementele de design, prețurile lor sunt extrem de variate, dar dacă alegi cu grijă pentru nevoile tale reale, poate că prețul nu trebuie să fie cel mai important.

Păstrează-ți postura sănătoasă!

Există mai multe tipuri de scaune de gaming: scaunul pentru PC (are doar cateva dotari suplimentare comparativ cu scaunul de birou clasic precum: suport mai bun in zona lombara si unghiuri mai mari de lasare pe spate), rocker gaming chair (scaune pentru jucatorii de consola, este o combinatie intre fotoliu si balansoar) , racer gaming chair -scaune pentru simulatoarele auto, este pastrata forma spatarului și a șezutului, piciorul in stea este inlocuit cu un sistem si cadre pentru volanul cu force feedback si setul de pedale aferente, acestea mai pot fo dotate cu sisteme de force feedback ce deplaseaza scaunul pe trei axe pentru simularea senzațiilor de accelerare, franare și abordare a curbelor.

Dacă dorești un scaun pentru gaming ar trebui să iei in considerare: design-ul, greutatea maxima suportată, suportul lombar, reglajele, dimensiunile generale, materialele utilizate pentru constructie, funcție de masaj, suport pentru sprijinul picioarelor, sistem multimedia integrat, preț, etc.