Meniu
Cosul tau

Livrare Cargo

Livrare Cargo

Aceste produse nu se trimite prin curier. Se livrează doar cu transportatori de pe Bursa de Transport și plata în avans.
Produsele de mobilier sunt prin definiție agabaritice, dificil de transportat și manipulat. De aceia acordăm maximă importanță și atenție calității transportului. Fiecare colet este ambalat corespunzător și este marcat cu “FRAGIL”. Punem mare accent pe manipularea și predarea cu grijă a produselor. Livrarea este directă ,fără manipulări intermediare.

Transportul CARGO presupune livrarea mobilierului la adresa solicitată și predate acestuia în față ușii casei sau a scării de bloc. Transportul este asigurat de firme cargo colaboratoare specializate în transportul de mărfuri. Încărcarea se realizează de personalul Comenzi-Scaune din depozitul nostru, iar descărcarea se face direct la adresa clientului fără ca produsele să suporte manipulări intermediare sau încarcari/descărcări prin depozite, hub-uri sau mașini că în cazul firmelor de curierat.
Tariful transportului CARGO este standard 195 RON, indiferent de volum sau distanță și se aplică mobilierului AGABARITIC sau FRAGIL:  
canapele, fotolii, seturi de scaune, oglinzi, tablouri, produse ce conțin marmură sau sticlă, decorațiunile de mari dimensiuni etc.
Plata comenzilor expediate prin această metodă de livrare poate fi efectuată doar în avans cu Cardul de Credit sau OP prin banca, de asemenea sunt acceptate și plățile în rate.
Dacă ați plasat comandă online, veți fi contactat de un reprezentant Comenzi-Scaune pentru stabilirea unei date potrivite pentru livrarea produselor. Livrarea produselor se face în termen de 2-5 zile lucrătoare.
Este important că atunci când este stabilită livrarea, o persoană să fie la adresa pentru preluarea comenzii și să existe cai de acces corespunzătoare. Serviciul de livrare presupune transportul produselor până în față blocului / casei. Manipularea acestora în locuința revine în sarcina clientului.

Produsele pot fi verificare la livrare, toate mărfurile sunt expediate cu asigurare CMR și orice problema cum ar fi semen de lovire, zgârieturi , rupturi ale tapițeriei, sticle / oglinzi  sparte etc. trebuie semnalate și consemnate în CMR. Orice reclamație ulterioară este nulă.